Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.07.2008 22:13 - РЕНЕГАТ "НАРУШИХА ПРАВИЛАТА" ЗА ПРОМОЦИЯТА НА НОВИЯ СИ АЛБУМ
Автор: renegade Категория: Музика   
Прочетен: 1010 Коментари: 0 Гласове:
0



Пловдивските музиканти от Ренегат направиха страхотно рок шоу в клуб "Backstage" на 14 ноември 2007 г. Заедно с Тони Караатанасов (вокалист на Full Max и неформален член на Ренегат) момчетата промотираха новия си албум "Insomnia" (Безсъние) и пред софийска публика. Въпреки малкото пространство бе намерено място и за пироефекти, чиято топлина усещахме в косите си на няколко пъти по време на концерта, правейки атмосферата още по-избухваща. Светлинните ефекти и звука също бяха изпипани като всичко това допринесе събието да премине много красиво и приятно.
image
 

   След няколко снимки и бири дойде момента за представянето на членовете на групата. На сцената последователто се качиха Стою Попов (китари), Петър Маринов - Валжан (китари), Васил Аврейски (бас), Владимир Христов (барабани), "идеологът в сянка" Тони Караатанасов и "човекът заради който самите Ренегат и всички ние бяхме събрани на този ден и на това място" - Константин Кацаров. Бяха раздадени и награди на някои късметлии, участвали в играта от уебсайта на групата.
   Концертът започна с интрото от новия албум "Insomnia", съдържащо встъпителен мини-разговор:

   Минава полунощ, не си ли уморен?
   Няма да мога да заспя.
   Ще постоя със теб.

   И те не само останаха с нас, а ни отвяха с пълна сила в една "безсънна" откъм здрав рок нощ! Песните от новия албум, които на мен лично ми направиха най-силно впечатление още на място, бяха "Без правила" (умело подбрана за начало, предвид текста си), "Няма" (страшна музика и лирика! грабна ме веднага...) и "Пропаст" (уникална във всяко едно отношение).
 image


 
 
Вече втори ден не спирам да въртя и целия диск. Смело твърдя, че това е голяма стъпка напред за групата като единствено забележка имам към "Боли" за това, че е още едно рок-рап изпълнение, но дори и то има много силен текст. Албума е разнообразен като музика и с нестандартни и силно грабващи лирики. Нещо уникално за българския рок пазар в момента, а и по принцип.
Иначе в самото шоу поетапно се включиха "най-аналгинения мъж в България" Звезди от Ахат за дует на "Звярът в мен" и самостоятелно изпълнение на "Не е лесно"), Ани Лозанова (за изпълнението на "Едно сърце") и "истинската рок лейди" Силвия Кацарова (за красив дует на "Старият куфар", който ще бъде включен в нейния нов албум). image
Рокаджиите от Пловдив направиха и доста стари неща, като превес имаха парчетата от предишния албум "Рокофобия" - "Фобия", "Параноя", "Неизбежно", "Руска рулетка", "Не можеш да ме спреш", а концерта завърши със "Слепи стрели" от "Леден свят".
 
Ще запазя тази вечер в съзнанието си като много скъп спомен не само защото видях една от любимите си български групи за първи път и в такава голяма и хубава компания, а и заради един жест от страна на групата и Тони Караатанасов в частност, за което най-искрено им благодаря. Те ми направиха невероятен подарък! По време на изпълнението на предпоследната песен за вечерта "Сам", вторият вокалист на Ренегат за тази вечер ме повика с жест при него на сцената и заедно куфяхме и пяхме рамо до рамо бек-вокалите на припева на тази вече моя най-любима тяхна песен. Усещането беше невероятно не само защото бях в сърцето на групата, сред тях, а и защото виждах своите приятели непосредствено пред мен на първия ред, дивеещи по време на моето мини включване. Радвам се и за това, че явно съм успял да покажа на момчетата по какъв начин ме докосва тяхната музика, за да викнат точно мен. Както казаха и самите Ренегат "тази вечер няма да се забрави", а освен снимките и невероятните спомени, на излизане от клуба се сдобихме и с тениски, изработени специално за албума. Следва турне по клубове из България и аз лично смятам да присъствам както в София, така и в още някой град, в който Ренегат ще забият. Като обобщение за промоцията и самия албум ще кажа:

Честито на българския рок!
image


Тагове:   албум,   новия,   НАРУШИХА,


Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: renegade
Категория: Музика
Прочетен: 40551
Постинги: 11
Коментари: 9
Гласове: 66
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930